Okulary przeciwsłoneczne UV 400 6-36 Aruba beżowe taupe Dooky
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
DOOKY ARUBA to model dla dzieci w wieku 6-36 miesięcy.
W okularach Dooky użyte zostały soczewki najwyżej jakości z filtrem UV 400, które spełnią najwyższe wymagania. Co więcej, posiadają trzecią kategorię zaciemnienia filtra. Kategoria ta oznacza, że okulary Dooky przepuszczają od 8 do 18% światła. Jest to kategoria najbardziej uniwersalna. Dodatkowo ważnym jest fakt, że nie zaburza ona widzenia kolorów. Okulary są praktycznie nietłukące, mają polaryzacyjne i posiadają antyrefleks. Dzięki odpinanemu paskowi można łatwo dostosować okulary zapewniając ich wygodne noszenie. Model ARUBA jest dostarczany w luksusowym etui, z woreczkiem z mikrofibry w kolorze oprawek do łatwego przechowywania. Modny kształt to stylowa opcja zarówno na sporty zimowe, jak i na plażę, więc warto wybrać linię Dooky ARUBA, jeśli szukasz okularów łączących styl i ochronę. Elastyczne zauszniki zapewniają idealne i wygodne dopasowanie. BPA free!
Okulary Dooky ARUBA idealnie sprawdzą się:
- na plaży (ochrona oczu dziecka przed słońcem i piaskiem)
- na rowerze (aby wiatr wiejący w oczy nie psuł waszej zabawy)
- podczas uprawiania sportów wodnych (aby woda nie wpadała do oczu dziecka)
- podczas uprawiania sportów zimowych (śnieg powoduje, że promieniowanie UV jest jeszcze silniejsze)
DANE:
- Wiek: 6 - 36 miesięcy
- Polaryzacja
- Kat.3: ochrona przed promieniowaniem UV-400
- Odpinany pasek
- Praktycznie nie do złamania, BPA free
- Luksusowe etui w zestawie, woreczek z miękkiej mikrofibry
- elastyczne zauszniki
- Antyrefleks
- Na lato i zimę (sport)
- Spełnia światowe normy bezpieczeństwa EN ISO 12312-1:2013(A1:2015), ANSI Z80.3:2018 oraz AS/NZS 1067.1:2016
Dane producentów dot. marek jakie w swojej dystrybucji w Polsce posiada firma PHU ANGRE Grzegorz Małecki ul. Ożarowska 42 61-332 Poznań www.angre.com.pl
XPLORYS B.V.
Dopplerstraat 12
1704 SR Heerhugowaard
Holandia info@dooky.com
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.